Archiwum luty 2015


lut 24 2015 bmw lifestyle
Komentarze: 0

Ludzie sukcesu mają wspólną cechę: siłę, która ich napędza. Ich marzenia, wizje i siła woli sprawiają, że są oni zadowoleni dopiero wtedy, gdy dadzą z siebie wszystko. Spotkaliśmy takich ludzi i dowiedzieliśmy się kilka ciekawych rzeczy o ich życiu, pracy i źródle ich entuzjazmu. To coś, co BMW świetnie rozumie.

Nic nie ilustruje tego lepiej niż nowe kolekcje BMW Lifestyle. Wszystkie kolekcje odznaczają się inspirującym stylem – czymś, czego można doświadczać w każdej chwili, za każdym dotknięciem. Wysokiej jakości odzież na każdą pogodę, szeroka gama niezwykle funkcjonalnych rozwiązań bagażowych i pomysłowe dodatki pozwalają małym i dużym miłośnikom BMW pokazać, co ich nakręca.

xpress98 : :
lut 24 2015 przetestuj bmw
Komentarze: 0

Niektóre momenty są tak wyjątkowe, że warto przeżyć je samodzielnie. Jednym z nich jest jazda samochodami BMW. Odwiedź wybranego dealera i wsiądź za kierownicę wybranego modelu BMW.

xpress98 : :
lut 24 2015 bmw i3
Komentarze: 0

Aby odkryć na nowo mobilność miejską, trzeba pomyśleć o czymś więcej niż o sprawnej i przyjaznej środowisku jeździe. Tak też zrobiliśmy i powstał: BMW i3, który swoją wizjonerską stylistyką definiuje pojazd przyszłości. Jego innowacyjny napęd eDrive został opracowany w technologii BMW EfficientDynamics i jest nie tylko bezemisyjny, ale również zapewnia niezwykle komfortową i prawie bezgłośną jazdę. Z BMW i3 dzięki inteligentnym usługom ConnectedDrive łatwo i komfortowo dotrzesz do celu.

xpress98 : :
lut 24 2015 cechy stylistyki
Komentarze: 0

BMW nie tylko zachwyca swoją techniką, dociera również do sfery emocjonalnej. Nie bez znaczenia jest tutaj perfekcyjne zgranie proporcji, powierzchni i detali. 

Typowe połączenie dużego rozstawu osi, krótkich zwisów, długiej maski silnika i cofniętej kabiny nadaje każdemu BMW nawet podczas postoju sportową elegancję i dynamikę. Indywidualny charakter każdego modelu wyraża się pop rzez staranne wyprofilowanie powierzchni i precyzyjne poprowadzenie linii. Drobne szczegóły tworzą bogatą gamę akcentów. 


Od dziesięcioleci różne wyraziste cechy stylistyczne tworzą wyjątkowy styl BMW. Wartość tych cech została szybko doceniona przez BMW i konsekwentnie uwypuklana. Dlatego jeszcze dzisiaj w każdym pojedynczym BMW widoczne są ślady wieloletniej tradycji: wszystkie modele dokonują nowej interpretacji typowych cech BMW i tym samym podkreślają swój wyjątkowy charakter.

xpress98 : :
lut 24 2015 krotka historia
Komentarze: 0

 Produkcja i dystrybucja samochodów osobowych stanowi główną gałąź działalności gospodarczej koncernu BMW. W 2007 r. koncern sprzedał 1.202.239 samochodów marki BMW, co w porównaniu do 2007 r. przyniosło spadek rzędu 5,8%. Poprzez przejęcie Fabryki Samochodów Eisenach (niem. Fahrzeugfabrik Eisenach) ponad dziesięć lat od założenia firmy, BMW stał się producentem samochodów osobowych. Pierwszym samochodem marki BMW był model BMW 3/15 z 1929 r., który mocno wzorował się na swoim pierwowzorze: samochodzie Austin Seven.

W latach 60. przy wprowadzeniu na rynek modeli tak zwanej nowej klasy (niem. neue Klasse) w nazwie modeli BMW pojawił się odnośnik do pojemności skokowej silnika. Ten system nazewnictwa kontynuowano także w modelach serii -02. Wraz z początkiem Letnich Igrzysk Olimpijski w Monachium w 1972 r. BMW zaprezentował nowy model BMW 520 (czytane pięć – dwadzieścia). Od tego modelu rozpoczęto jednolite, stosowane do dzisiaj we wszystkich modelach BMW nazewnictwo z podziałem na tzw. klasy. I tak nazwa BMW 520 oznaczała model serii 5, czyli klasy średniej a liczba 20 odnosi się do silnika o pojemności skokowej 2,0 litra. W późniejszych latach firma "rozluźniła" tę zasadę i kombinacja dwóch ostatnich cyfr nie zawsze odnosi się do pojemności skokowej silnika zastosowanego w danym modelu. Oprócz trzech cyfr w nazwie modeli BMW dodawane są litery: np. d – dlasilników wysokoprężnych, czy x – dla modeli wyposażonych w układ napędu na cztery koła xDrive.

1989 r., wprowadzając do sprzedaży model BMW Z1, użyto do nazwy klasy samochodu literę alfabetu. I tak literę Z zarezerwowano dla sportowych modeli typu roadster. Drugą serią produkcyjną, której nazwę określa litera alfabetu jest seria samochodów sportowo-użytkowych (SUV) czyli modele BMW X3, BMW X5 i najnowszy model tej serii BMW X6.

Pojazdy BMW, uważane na ogół jako odznaczające się przemyślaną konstrukcją i solidnym wykonaniem, są nabywane przez użytkowników dysponujących względnie znacznymi środkami finansowymi. BMW, w powszechnej opinii, nie może być tani, ponieważ potencjalni klienci straciliby zaufanie do marki, jednak wóz jest wart swej ceny.

xpress98 : :